''miku'',, fan draaa ;s

Miku om svar påe tal,:
Och du vet förmodligtvis inte ens vad Beaver betyder, i jämförelse. Missförbruka inte ordet "retard" när du inte ens vet den riktiga meningen i det.
"låt oss ha vår åsikt,"
Låt mig ha min åsikt då, och lägg inte ett jävla kommatecken i slutet utan anledning.

svar; mä vah sur man ska bli dåe ? joo, jah vet vah beaver betyder, och han heter fan nt dä ? han heter BIEBER och serri låt miih, älska han om jah vill ? -.-' due kan dra åt åt helvette om due ändå hatar oss ;o


Kommentarer
Postat av: Miku

Haters är haters, förvränger namn som de vill och skrattar åt det. Got it memorized?

"och serri låt miih, älska han om jah vill ?"

Och seriöst, låt mig hata Beaver om jag vill?

2010-12-14 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0