palla röbrikish ? -.-'

Miku om Daag 06 - en minnes värd dagh..<3333333':
Så du fick två killar?

svar: MEN NEJJ ! -.-' assw jah skrev juh att vi lekte nån grej så alla skulle strula mä alla,, men jah bleb tsm mä en av dom killarna. assw shiiet ;o<3333'


 



Gumman vah hände igentligen ? skulle de nt alltid vah du & jah ? vi vah så jävla tajjta, lxm inget kunde få oss att glida isär..
de vah du & jag mot världen, du vah min bästavän. vi vah allti tsm, vi skrattade & grät !
vi kunde göra vah som hälst och skita i dom  andra !
minns du att vi sa för alltid ? vi sa att inget skulle ta oss i från varann.
men en dag hände dee..
jah vet att jah kunde varit bättre, men de vah du som gjorde fel.
för du bröt vårat löffte, du behandla mejh som lufft !
hur fan skulle jah ha gjort ? ;/
gumman jah saknar de vi hade,,</3

Due förlora min tillit när due släppte min hand ! </3
Jah saknarejj alexandra,♥

--------------------------------------------------------------


Älskar er, systar ! <333333'
tack för att nii allti finns där och stöttar mejh ! ni betyder mäst gummor ! <333333333'



Kommentarer
Postat av: Olivia *

Mmmm, jag är inte den ända vän du har förlorat!! x)

2010-12-09 @ 17:42:52
Postat av: Tomkornelia

Excellent site.

2011-02-16 @ 18:44:16
URL: http://tomkornelia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0