svaar t olivia.

olivia * om Slutta trackaa oss ??:
okej, jag får faan säga vad jag vill? Patte äe min kille och det vet hon ?! Så går hon runt och säger att han är dålig i sängen SERRI låt mig och patte va! Och jag knullar FAN inte runt som ni gör, inte ens hälften ??

svar; ahahahah, jäävla tönt olivia ! x'd vii kan nt sluta garva åt dejj ! hahahahh ! serrii ? ah, jagh kan nt hjälpa att due har en kille som äe sämt i sängen. varå säjjer due att VI knullar runt ? ahahah, aviis elr vad? ;)

HAHAHAHAHAHAHAHHAH, jäävla BITCH ? -.-'

KYSS PÅEEER,<33333333333333333'


Kommentarer
Postat av: Olivia *

men shit?! nej jag är inte avis på fucking horor! ASSO GUUUD, jag blir så jävla lack -.-' kan ni inte bara låta mig va?? & patte! :@</3

2010-12-08 @ 11:32:48
URL: http://lidingofjorrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0