svar t olivia -.-' IGEN.

Olivia * om en till biild boomb, bitches ! ;)<3333333333':
asso vadfan?! :S ni täcker över era fula fejjs & äckliga bröst... det kan jag förstå så fula som ni är, men folk vill vell se era ansikten? shiiit, äckliga FJORTISAR!! sluta säg att ni nt är fjortisar för de ni! asso jag blir fett lack på er, med erat tjat, sluta va så jävla fittiga mot mig och min kille!!! :@

svar; assw olivia ! ;@ vii är föör schnygga för att visas,, bah för due är såe aviiiis på oss ! ;) assw gerejj, vi skiter i din åsikt !! nejj vi äe nt fjortisar, vafan due vet nt ens vah fjortis är fan ! -.-' vi är väll fittiga mot vem fan vi vill ? såå.., om du nt gillar vår blogg, DRA ! :@


//

viiii<3333333333'

Kommentarer
Postat av: TinTin :)

Men ida, felicia, frida? Seriöst, sluta täcka för era ansikten. Något att dölja eller? Ni är fett efterblivna om ni inte vet att fjortis var 2008 och inte 2010, jävla retarded äcklon, -.-

2010-12-09 @ 11:38:35
URL: http://netendo.blogg.se/
Postat av: amanda ~ mitt liv i örnsköldsvik , västernorrland !

inte fjortisar, NEJNEJ!

2010-12-09 @ 16:08:15
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0