men asso vrf skah man ha fuckiiing rubrikher asso shiet :@<333'

Hejj bloggen :D<333'
just nue sitter jah hemma och e tyyp förkyyld ? -.-' asso bajjs vah man bliir sur får typ pms påå dä :o<333'
ajah, tbx t saken nää justeh hade ingen, hihh jag e så ruulig ;)<333'
menmen vet ni vah jah tkr e liite synd ? ;/' att nii vet sånna där H tjock tröjjor asso baseball jackor dom kan jah nt använda längre, asso dom ee juh typ ute nuue :( men jah har två st dom ee as schnyggah juh :D fast ah tyvärr kan jah nt använda nått som e för gammalt :/</333'

JAH HAR DEN RÅSA & DEEN BLÅÅAH, ABSOLUT DOM SNYGGASTE ENLIGT MEJJH<3333' meen, Hejj då, baseball jackorna </333


Jah har sånna, asso lskar dom juh ;o<3333' vah tkr nii om leopard möönsther ? ;)<333


Idaagh kör jah på min sån här adidas tröjja, fast jah kan nt välja om jah ska ha den imorn i skolahn elr min råsaa ? ;/ vah tkr nii ? :D<33'

? ;)<333'



Ajah,, får se om jah kanske ska sitta hemma idagh,, elr om jah träffar folk,<33' men jag e juh sjuk så, ahhw :(</33 bajjs asso :@<33 ajah, ska typ skypa mä massa olika folk nue,, ska skypaa mä Felicijah & Fridaah älsklingaar,<333'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0