svar på tal :s

Postat av: Griiiis.
Men lol, ni är så patetiska XD

svar; ehm, föreh första.. moghet att heta Griiis, värkligen lr nt -.-' asso serri, skaruh skriiva sånt där skriv namn lr äre lite pinsamt lr vaddå ? :s ajah,, tyck varuh vill, men... vih äe allt annat än patetiska, shiet :oo



Bloniin å het, jo tack jah vet !
Tre ord räcker jah äe läcker !
Blondiin å smart, så uppenbaart !
Brunetther vill se oss fallah, mä shiet vih knäcker dom alla<3
Blondiiner äe heta, dä borderuh veeta ;)<3333'

fast att jah äe smart stämmer fan nt jah äe dum blondiin jöh x'd


Kommentarer
Postat av: Miku

Ahahah ni vet vem jag är men jag gillar att kommentera ändå x3 HEJKOMPIIISAAAAAAR <3<3<3<3<3333333

drev.



Vi ska undersöka antalet stavfel i detta stycke:

"Bloniin å het, jo tack jah vet !

Tre ord räcker jah äe läcker !

Blondiin å smart, så uppenbaart !

Brunetther vill se oss fallah, mä shiet vih knäcker dom alla<3

Blondiiner äe heta, dä borderuh veeta ;)<3333'



fast att jah äe smart stämmer fan nt jah äe dum blondiin jöh x'd "



Rättad version:

"Blondin och het, jo tack, jag vet!

Tre ord räcker: jag är läcker!

Blondin och smart, så uppenbart!

Brunetter vill se oss falla, men shit, vi knäcker dem alla!

Blondiner är heta, det borde du veta!"



En liten bit av mig dog nyss. Och sista meningen var omöjlig att översätta XD

Ha en god dag.

2010-12-04 @ 00:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0