svar på tal,

TinTin :) om svar t olivia -.-' IGEN.:
Men ida, felicia, frida? Seriöst, sluta täcka för era ansikten. Något att dölja eller? Ni är fett efterblivna om ni inte vet att fjortis var 2008 och inte 2010, jävla retarded äcklon, -.-

svar: men snälla, tintin vafan fatta hur jobbig due är ! BESTÄMMER DUE OM VI SKA VISA FÅRA FEJJS ELR NT ?! ehm, nejj såå.. mm ÄGD. vi är nt efterblvina, vi är nt ens fjortis ! ännu mera ägd ;) KOLLA PÅREJJ SJÄLV LILLA WB 98 !? -.-' shiet, låt oss vah bah ! :@

//
Vi,<333333333333'

Kommentarer
Postat av: Olivia *

MEN DRA ÅT HELVETE!!!

Ni säger åt mig att låta er va, men då får ni fan låta mig va själva! :@ hur fan tänker ni?! sluta skriv på fejjan hela tiden, JAG TAR FAN NT ÄNS ÅT MIG!!

aaaaaaah, äckliga slampor! -.-



puss, tkr synd om er.

2010-12-09 @ 15:44:41
Postat av: TinTIn

Haha, tycker fett synd om er jag med. Och ägd? Nej tyvär, jag är inte ägd. Haha du kallar mig wannabe? Vad fan, det ska du ångra. Jag sa bara att det var onödigt att lägga ut bilder när ni bara täcker för ansikterna, det är ju ingen skillnad då. GAYLORD säger jag bara.

2010-12-09 @ 15:51:36
URL: http://netendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0